کارکرد وکاربردسیستم های امنیت فروشگاهی
نوشته شده توسط : bnbgate

در دهه های اخیر بسیاری از فروشندگان دچار مشکل هایی از قبیل دزدی و خروج اشتباه اجناس از فروشگاه شده اند که میزان فروش      مغاره داران را دچار مشکل کرده است و همین سبب شده است که مغازه داران را وادار کرد تا از سیستم های امنیتی مختلفی استفاده کنند تا دیگر دچار اختلال در میزان فروش نشوند.                                                                                                                        یکی از این سیستم های امنیتی گیت های فروشگاهی میباشد که در سال های اخیر در بین فروشگاه ها بسیار رواج یافته است به طوری که میتوان گفت اکنون حدود 30درصد از فروشگاه های کشور مجهز به این نوع سیستم امنیتی هستند. در این مقاله میخواهیم به کاربرد سیستم های امنیت فروشگاهی(گیت ها) و کارایی انها بپردازیم.

اشنایی اولیه با گیت های فروشگاهی

برای همه ی ما حتما پیش امده است ، زمانی که میخواهیم وارد یک فروشگاه بشویم ابتدا گیت هایی را میبینیم که به صورت حفاظ هایی جلوی در ورودی قرار گرفته اند و برای ورود یا خروج از ان فروشگاه باید از میان ان دو گیت عبور کنیم. در این فروشگاه ها زمانی که میخواهیم اجناس و وسایل را بررسی کنیم میبینیم که روی هر وسیله تگ ویا لیبل هایی نصب شده اند و فقط با وسایل خاصی میتوان انهارا جدا نمود. شاید برایتان سئوال پیش امده باشد که این تگ ها برای چه به وسایل متصل میشوند و کاربرد انها چیست.

نحوه ی کارکرد گیت ها

گیت های فروشگاهی دارای فرکانس هایی میباشند که در میان دو انتن های فرستنده و گیرنده در جریان هستند. این فرکانس ها دارای دسته های مختلف و متفاوتی هستند و با توجه به شرایط محیطی مختلف بر روی گیت ها نصب میشوند و تگ هایی که به محصولات متصل میشوند باید دارای فرکانس های مساوی با گیت باشد تا گیت ها به درستی کار کنند.فروشگاه هایی که دارای گیت هستند معمولا بر روی اکثر محصولات و اجناسشان تگ هایی را وصل میکنند که شاید دارای شکلهای مختلفی باشند اما همه ی انها از فرکانس خاصی پیروی میکنند.

در این فروشگاه ها زمانی که فرد خریدار جنسی را پسند میکند و وجه انرا پرداخت میکند فروشنده موظف است که تگ ها را از جنس جدا کرده و یا غیرفعال کند . اگر شخصی بخواهد بدون پرداخت وجه، جنس را از فروشگاه خارج کند زمانی که تگ ها به گیت ها نزدیک شود فرکانس موجود میان دو گیت دچار اختلال میشود و همین سبب میشود که گیت ها شروع به بوق زدن میکنند(در برخی از مدل ها چراغ هایشان هم روشن میشود) و مغازه دار را اگاه میکند که جنسی بدون جدا شدن تگ ها از محصول در حال خروج از فروشگاه است.

این مکانیزم ساده تا به کنون توانسته است که میزان سرقت از فروشگاه ها را تا70 درصد کاهش بدهد و میتوان گفت که در حال حاضر یکی از بهترین وسیله ها برای حفاظت از امنیت مغازه میباشد و بطور کل لازم است که هر فروشگاهی در هر متراژی و صنفی  به این سیستم مجهز بشود تا هم میزان سرقت فروشگاه خود را کاهش بدهد و هم امنیت فروشگاه خود را تامین کند.

 

اگر هرگونه سوالی درمورد سیستم های ضد سرقت، دزدگیر لباس و گیت های فروشگاهی دارید و یا در رابطه با اینکه کدام سیستم برای کسب و کار شما مناسب تر است در تردید هستید، همین حالا با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید.





:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: